Long time no see...

Jag är typ en katastrofiskt dålig bloggare fy på mig!  Även att jag faktiskt har gjort en hel del... 

Har startat Emil på jaktprov och det vill jag helst glömma, han va på en annan planet... Men jag biter ihop och tar nya tag! 

Har varit med på taxklubbens ordinarie spårprov med Laban. Det är ju sm kval oxå på vårprovet. Men har inte fått nån sammanställning än, så vi får väl se hur det går.Tror inte det blir nån sm plats möjligtvis reserv kanske. Han jobbade på med bra motor, men nosde tyvärr lite färska spår och sen tillbaka till spåret på ett par ställen samt lite väl ivrig efter skottet. Det blev en 1.a med 32 poäng. Jag är inte helt nöjd, vet ju att han kan betydligt bättre. Men va tusan det va ju en    1:a iallafall!  
Ola och Fridolf va oxå med. Dom fick sin första 1:a i öppenklass, med 32 poäng. Grattis!

Och så till dagens bravader...
Idag har vi varit på wt 5 i Nässjö Smålandsmästerskapet. Ska försöka berätta lite om varje station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0