hudsalva försvunnen...

Igår natt när husse inte va hemma gjorde jag en kupp. När matte somnat sträckte jag på min lååånga kropp så jag nådde upp till husses nattduksbord, för där låg något jag ville ha!
Ett stift försvarets hudsalva. Sån som matte brukar smörja mina tassar och nos med.
Jag tuggade upp själva förpackningen i sovrummet. Matte märkte inget, men hon sa dagen efter att hon sovit dåligt hhmmm...?
Tog sedan med mig själva salvestiftet ner i vardagsrummet. Vilken fest! Jag slickade i mig nästan hela, mmmmmm!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja, nog är han finurlig den lilla sorken! Vad tror du om övernattning hos tanten någon natt i veckan?

2009-04-19 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0