Pisse Nisse...

Vi har varit i Bor idag på västbo spaniel o retriver pols WT Emil och jag. Som för dagen är en pisse nisse...
Hormonerna sprudlar tydligen i hans kropp nu när det är vår. Igår va det ett hysteriskt nosande hemikring på promenaderna. Troligen en löptik... Emil va kär. Jag säger bara oh nooo!
Idag pinkade den hormonstinne under arbete på WT. Pisse Nisse!!! Jag blir tokig! Nu ska jag ta tag i det där pissandet det kan jag lova!
Arbetet och avlämningarna funkade i övrigt bra. Men lite hett va det och en liten knall på walkupen. Men jag fick tips på hur jag ska träna för att få bukt med det av domaren, himla bra ju!
Kommer inte ihåg poängen på varje station men vi fick ihop 74 poäng sammanlagt.
Supertrevliga domare, funktionärer och deltagare tilsammans med kanonväder förgyllde våran dag!

Glad påsk önskar Marie, Laban och den hormonstinne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ni är duktiga, två wt i rad med över 70 poäng! Trots att han akut blev kissenödig hela tiden. Jäkla grabbar vi har! Kram på dig och heja på!

IM och Gaston som stannade hemma...

2009-04-12 @ 20:04:21
URL: http://duckstreamgaston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0