Sundsvall here we come...

Jippieee!!! Vi kom med i år igen! SM i viltspår för tax. Går strax norr om Sundsvall i år. Helgen den 15-16 Augusti är det. Laban ska ha med sig sin tant och coach :0). Tack Åsa Mia för att du ställer upp. Vi åker upp på Fredagen så vi får lite extra tid där uppe när man ändå ska så pass långt. Tävlingen går av stapeln på Söndagen. Så vi lär ju typ komma hem väldans sent på Söndagen. Tur man har en så förstående chef som ger en ledigt på Måndagen . Det är guld värt att båda ens chefer har hund/hundar. Tänk va man har det bra... :0)  Detta året höjer vi ribban och siktar på topp 10 i SM! :0)
Ja vad har hänt i övrigt... Tränar ca en gång i veckan tillsammans med några trevliga retrievermänniskor. Roligt och MYCKET nyttigt. Precis vad vi behöver jag och "Herr krut". Han gör sig till lite för labbebrudarna som är med... Måste tas tag i! Ingmarie hur gör man när hormonerna spelar sina spratt i hanhundens hjärna? :0)
Har haft en trevlig midsommar i Halmstad med grillning, öl och kubb :0)  Laban har varit med Ulfs föräldrar i Dalarna och Emil har varit hos mamma i Jönköping.  Kommer nog midsommarbilder från Halmstad på FB är jag rädd...
Hoppas att ni oxå haft en trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo! Ja, känner mig lite bättre men jag håller med dig, vart tog helgen vägen? Idag har det varit så varmt så vi har gått från brassestol till brassestol och inte orkat göra ett smack. Ha det gott. Det känns långt kvar till semestern... kram kram

2009-06-28 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0