Liten uppdatering från sjuksängen...

Oj det lät visst som jag va döende. Inte särskilt döende, bara blivit sjuk efter det där jäkla svininfluensa vaccinet. Feber, ont i kroppen och hängig. Ska man inte hålla sig frisk när man får vaccin...??? Jag blir sjuk istället.
Vad har hänt för övrigt sen sist. Jo en del. Emil har varit ute på sin första andjakt. Han gjorde ett bra jobb och både han och jag tyckte det var kanonskoj! Ser fram emot nästa tillfälle. Är det nån som behöver hjälp att apportera nån gång eller känner, vet någon som behöver, så är jag och Emil alltid sugna på att hjälpa till.
Ska börja klickerträna Laban. Tror det kan va en kul utmaning både för honom och mig. Bara för skojs skull, försöka lära in lite tricks och sånt. Ska börja klicka in honom så snart jag är frisk.


Hej svejs från en febrig en.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! Hur går det med ryggen! Det var himla kul att träffa dig igår! Hoppas vi ses snart igen. kram kram

2009-11-01 @ 21:54:12
URL: http://duckstreamgaston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0