Inte mycket hundträning nu.... Ryggskott

Det har inte blivit så mycket hundträning nu. Tränade lite tennisbollsök och närsök med Emil i förra veckan och har precis börjat med klickerträning för Laban.
Va skytt på Jönköpingsprovet i Lördags i ökl rutan. En kanonuppgift då man har möjlighet att se alla hundar samt höra domarkritik och lära sig en hel del. Det va himla skoj! Supertrevliga domare och övriga funktionärer. Så kul att träffa goa kompisen Ing-Marie oxå som hade fått uppgiften att skriva denna dagen. Många duktiga hundar som va med alltid så kul och inspirerande att se, men den som imponerade mest för dagen va lilla flattetjejen Vega. Det såg så enkelt ut. Hur får man det att bli så.....?? :0)
Man får alltid bra tips och ideer när man är ute så här, himla bra! 
Då åker man hem med massor av inspiration och tips som man vill testa nu! Och vad händer...? Jo en varm dush är ju precis vad man vill ha efter en heldag utomhus. Efteråt brukar man ju torka sig med en handduk. Så gjorde även jag. Gick inte så bra bara... Skulle torka fötterna och blev liksom låst förstelnad i dennna ställning tjutandes. Hade säkert sett himla skoj ut. Men det va ingen som fick ha det lilla roliga att skratta åt detta ha! Efter en stund lyckades jag lirka mig upp. Nu kurerar jag med Alvedon och vetevärmare och hoppas på att få tid hos en sjukgymnast. Snälla låt detta gå över snart för det suger verkligen!

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie&GAston

Men nej, inte ryggen, vad jobbigt. Känner med dig. Ja kära nån, nu har jag vår gamla SEGA dator. Blir snart galen. Tar en halv dag att få fram nåt. Alla favoriter är borta. Nödlösning till den nya förhoppningsvis är tillbaka. Jag ska verkligen försöka den 13/12 - lät skitkul. Kram och krya på dig.

2009-11-06 @ 18:30:40
Postat av: Cissi & Tassa

Hej Marie!

Hoppas du har kurerat dig från ryggskottet, det lät inge vidare! Jag har också legat i sjuksängen en vecka nu, men i morgon ska jag till jobbet igen. Har du hört nåt fråm maire när nästa träning blir?

Kram!

2009-11-25 @ 18:40:36
URL: http://trulle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0